Ξενάγηση για Μανθάτη ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 02/08/2019 - 11:31 Την πρώτη του ξενάγηση στο Στάδιο Αντώνης Παπαδόπουλος και στα γραφεία της ομάδας μας είχε ο Γιώργος Μανθάτης, ο οποίος έβγαλε και την καθιερωμένη φωτογραφία μπροστά από το σήμα της Ανόρθωσης.1911 Supporters Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΔιευκρίνηση για το φιλικόNext articleΚαμπανάκι για Ντούρις και Κατσαράβα ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ