Μήνυμα από Λόρια ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 21/10/2022 - 23:15 Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Γκεόργκι Λόρια μετά τη νίκη επί της Δόξας.1911 Supporters Ο Γεωργιανός κήπερ με ανάρτηση στο Instagram έγραψε: «Σημαντικοί 3 βαθμοί» Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΣτους 11 βαθμούς (Η βαθμολογία)Next articleTie break και ποδαρικό με το δεξί ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ