Το ευχαριστώ του Τάσου (φωτογραφία) ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 05/07/2016 - 09:27 Τις ευχαριστίες του σε όσους τον στήριξαν για την θέση του εκτελεστικού συμβούλου στην Ανόρθωση έστειλε ο Τάσος Ανδρέου με ποστ στην προσωπική του σελίδα στο facebook με την ελπίδα του να φανεί αντάξιος σε όλους αυτούς.1911 Supporters Δείτε την σχετική φωτογραφία Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΑποχωρεί και πάει Λάρισα (τα τυπικά)Next articleΠεπ Γκουαρντιόλα: «O Κινκλάντζε ήταν πάντοτε το είδωλο μου» ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ