Το απολαμβάνει… ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 28/07/2015 - 10:55 Τις τελευταίες του ώρες στο νησί και τη Λάρνακα, πριν την αναχώρηση για την Πολωνία απολαμβάνει ο Γιαν Κόπριβετς, ο οποίος παρουσιάζεται ενθουσιασμένος με τον ήλιο και την πόλη της Λάρνακας.1911 Supporters Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΦορμαρισμένοςNext articleΑναχώρησαν οι πρώτοι τρεις… ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ