Έγινε με Νινγκά! ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 20/03/2023 - 19:15 Στην αποστολή του αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό ήταν ο Κασιμίρ Νινγκά.1911 Supporters Ωστόσο ο επιθετικός από το Τσαντ παρέμεινε στον πάγκο για όλο τον αγώνα με τον Βέσκο να μην του δίνει χρόνο συμμετοχής. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΣτη Λεμεσό ο ΒέσκοNext articleΤρεις μήνες μετά… ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ