Μήνυμα από Κορέια ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 14/02/2022 - 21:48 Το δικό του μήνυμα έστειλε μετά το αποψινό παιχνίδι απέναντι στον Ολυμπιακό, ο Άντερσον Κορέια.1911 Supporters Με ανάρτηση του έγραψε: «Ευχαριστώ το θεό για την ακόμα μία νίκη. Είμαστε συγκεντρωμένοι στο επόμενο παιχνίδι» Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΠεριζήτητη…Next articleΜπόλικο ξύλο… ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ