Θα είχαμε τα παλιά! ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 29/11/2021 - 09:44 Το αυτονόητο έγινε με το VAR καθώς όπως ανακοίνωσε η ΚΟΠ, θα χρησιμοποιηθεί κανονικά και στο Ανόρθωση-Απόλλωνας και στο ΑΠΟΕΛ-Ομόνοια.1911 Supporters Σκεφτείτε τι θα γινόταν αν σε κάποιο από τα δύο παιγνίδια δεν είχαμε VAR και είχαμε γνωστές παλιές… καταστάσεις. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΗ ΚΟΠ ανακοίνωσε τι θα γίνει στο VAR στο Ανόρθωση-ΑπόλλωναςNext articleΤι ισχύει για ΠΑΠ απόψε! ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ