Πήραμε μισό εκατομμύριο ευρώ! ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 25/11/2021 - 23:55 Μισό εκατομμύριο ευρώ πήρε η ομάδα μας από την σπουδαία νίκη της απόψε επί της Γάνδης.1911 Supporters Τόσα είναι το πριμ νίκης στο Conference League και σίγουρα είναι ένα ποσό που θα κλείσει αρκετές τρύπες που υπάρχουν. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΣχόλιο ημιχρόνου: Μίλησε η κλάση του ΛάζαρουNext articleΠάμε Βελιγράδι για την πρόκριση! Αυτά είναι τα σενάρια ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ