Τέσσερις στο όριο ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 20/11/2021 - 15:10 Τέσσερις ποδοσφαιριστές της ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ είναι στο όριο για να συμπληρώσουν απαγορευμένο αριθμό καρτών και να χάσουν ένα από τα επόμενα παιχνίδια.1911 Supporters Ο λόγος για τους Αρτυματά, Ρισβάνη, Κορρέα και Χουσμπάουερ που έχουν από δύο κίτρινες κάρτες. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΤο αλλάζει σε τριάδα;Next articleΜε Αραγιούρι… ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ