Ριγέ… ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 23/05/2021 - 22:27 Τελευταία φορά που η ομάδα μας φόρεσε ριγέ με adidas, ήταν την περίοδο 2003-04.1911 Supporters Η ομάδα μας θα φορέσει εκ νέου adidas την ερχόμενη ποδοσφαιρική περίοδο και η μία εμφάνιση θα είναι ριγέ, με τον κόσμο να ανυπομονεί για το αποτέλεσμα. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΕνδιαφέρον Άρη για ΜαργκάσαNext articleΚαλή εβδομάδα με οικογένεια Πουλλαΐδη ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ