Μήνυμα από Τορνίκε ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 01/11/2020 - 17:29 Τις ευχές του στην ομάδα μας έστειλε πριν από λίγο ο Τορνίκε Οκριασβίλι.1911 Supporters Συγκεκριμένα με ανάρτηση έγραψε: «Καλή τύχη ομάδα! Μόνο νίκη» Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΜε 11 γκολ διαφορά τον ΑΠΟΕΛ και στο +3Next articleΒασικός ο Ελουντού (Η εντεκάδα μας) ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ