Μετά την τεσσάρα χαλάρωση στο Nissi Beach! ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 18/10/2020 - 15:56 Στο Nissi Beach επέλεξαν να χαλαρώσουν μετά την τεσσάρα επί της Νέας Σαλαμίνας, οι Κβιλιτάια και Λόρια.1911 Supporters Σχετικό στιγμιότυπο ανάρτηασε ο Λόρια στο προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΑνάρτηση ΣίφοNext article«Ακούω πολλά από χθες… / Όταν μία ομάδα χάνει με αυτό το σκορ…» ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ