«Προχωράμε μπροστά…» ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 05/02/2020 - 21:28 Με θετικό φακό είδε την αποψινή ισοπαλία ο Παναγιώτης Αρτυματάς.1911 Supporters Συγκεκριμένα ο νεαρός ποδοσφαιριστής της ομάδας μας δήλωσε: «Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Νομίζω ότι η ισοπαλία είναι ένα θετικό αποτέλεσμα σε σύγκριση με το τι είδαμε στο παιχνίδι και προχωράμε μπροστά». Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΣίλτενφελντ: «Δεν γίνεται να έχεις…»Next articleΓαργάρα (και) η αποβολή! ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ