Διπλό οι U-17 ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 22/09/2019 - 13:57 Με διπλό έφυγε από το Παραλίμνι, η ομάδα Κ-17 στο Προαιρετικό Πρωτάθλημα που διεξάγεται.1911 Supporters Συγκεκριμένα οι «17άρηδες» της ομάδας μας, κέρδισαν με 0-2 το Παραλίμνι, χάρις σε τέρματα των Ζορπά στο 45′ και Γρηγορίου στο 72′. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΠεντάρα οι U-15Next articleΣε κινητοποίηση ο κόσμος…(Από νωρίς στην μπουτίκ) ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ