Άνοιξαν και τα ποτιστικά… ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 17/08/2019 - 21:25 Ένα σπάνιο περιστατικό συνέβη περί τα τέλη της αναμέτρησης με την Πάφο, με το σύστημα άρδευσης του σταδίου να ενεργοποιείται πριν ολοκληρωθεί το παιχνίδι.1911 Supporters Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΤιμούρ: «Δεν γίνεται να βάζουν τέτοια γκολ…»Next articleΤα στιγμιότυπα από το φιλικό με την Πάφο (βίντεο) ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ