Μήνυμα από Καλό ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 06/03/2017 - 22:43 Το δικό του μήνυμα για το αποτέλεσμα του παιχνιδιού με τον Απόλλωνα, άφησε με ανάρτηση του στην προσωπική σελίδα που διατηρεί στο facebook, ο Καλό.1911 Supporters Συγκεκριμένα ο Πορτογάλος έγραψε: «Δεν είναι το καλύτερο αποτέλεσμα, συνεχίζουμε όμως να δουλεύουμε» Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous article«Καθάρισε» ΕΝΠ και βλέπει πέμπτη θέσηNext articleΕκατοστάρης ο Λαμπόρδε ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ