Λαϊφης και Αβραάμ τον άφησαν μόνο ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 30/12/2016 - 15:06 Η αποχώρηση των Λαϊφη και Αβραάμ κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, δίνουν στον Γκονσάλβες ένα είδος… μοναδικότητας.1911 Supporters Ο Αφρικανός φορ είναι πλέον ο μοναδικός ποδοσφαιριστής που παραμένει στην Ανόρθωση από τις χειμερινές μεταγραφές από το 2008 και έπειτα. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΘετικός ο ΠουλλαΐδηςNext articleΕξέλιξη: Αποδέχθηκε τις τροποποιήσεις ο Πουλλαΐδης ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ