Το μήνυμα του Χρυσόπουλου μετά το διπλό ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 09/02/2025 - 18:11 Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Κωνσταντίνος Χρυσόπουλος μετά το διπλό στη Λεμεσό.1911 Supporters Ο Ελλαδίτης με ανάρτηση του στο Instagram ανάφερε: «Απαραβίαστη εστία, 3 βαθμοί και απεριόριστη ευγνωμοσύνη για την ασταμάτητη υποστήριξη 💙🤍» Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΑυτό είδε ο Καμορανέζι και άλλαξε το σύστημα…Next articleLive Streaming το παιχνίδι κόντρα στον ΑΠΟΕΛ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ