Μήνυμα από Καμορανέζι ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 09/02/2025 - 14:31 Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Μάουρο Καμορανέζι μετά το τέλος της αναμέτρησης με την ΑΕΛ.1911 Supporters Ο κόουτς με ανάρτηση του έβαλε φωτογραφίες από την αναμέτρηση και έγραψε: «Στιγμές από το ψεσινό παιχνίδι. Εξαιρετική εμφάνιση. Συνεχίζουμε Ανόρθωση.» View this post on Instagram A post shared by Mauro Camoranesi (@maurogc_oficial) Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΑξιοσημείωτο για ΊλιεφNext articleΝίκη που στέλνει μηνύματα… ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ