«Αξίζαμε περισσότερα…» ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 24/08/2024 - 18:08 Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Κωνσταντίνος Χρυσόπουλος με ανάρτηση στο Instagram μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στην Ομόνοια Αραδίππου.1911 Supporters Ο Ελλαδίτης έγραψε: «Χαρούμενος για το ντεμπούτο μου αξίζαμε περισσότερα χθες» View this post on Instagram A post shared by Κωνσταντίνος Χρυσόπουλος (@xrysopoylos__) Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΠλησιάζει ο ΣόουζαNext articleΑδίκησε τον εαυτό του… ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ