Συνάντηση από τα παλιά… Uncategorized Δημοσιεύτηκε στις: 27/07/2024 - 18:54 Αντάμωσαν μετά από καιρό δύο πρώην Ανορθωσιάτες. Ο λόγος για τους Δημήτρη Χριστοφή και Αμρ Ουάρντα που θήτευσαν μαζί στην Ανόρθωση την αγωνιστική περίοδο 2021-22.1911 Supporters Πιο κάτω σχετικό φωτογραφικό στιγμιότυπο που αναρτήθηκε στο Instagram Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΘετικά σχόλια για ΜάρκουNext articleΕξέλιξη με Μαρμούκ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ