Εισφορά από Κάκο ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 03/06/2024 - 19:18 Τα παπούτσια που φορούσε ο Μάριος Νεοφύτου την αγωνιστική περίοδο 2002-03 αγόρασε ο Σάββας Κάκος και τα δώρισε στο Μουσείο της ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ.1911 Supporters Οι 2000 που δαπανήθηκαν για την αγορά των παπουτσιών, κατέληξαν στο ταμείο της ομάδας για οικονομική ενίσχυση. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΟρεινή πεζοπορία από MAXHTECNext article«Έφυγε» η Μαρίτσα Καραολή ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ