«Στο τέλος η Ανόρθωση αισθάνεται αδικημένη» ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 01/03/2022 - 11:41 Για το μεταξύ μας παιγνίδι του Σαββάτου μίλησε ο εκπρόσωπος τύπου του Απόλλωνα Φανούριος Κωνσταντίνου σε δηλώσεις του στον ΣΠΟΡ FM.1911 Supporters Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε: Η Ανόρθωση μαζί μας μπορούσε να έχανε 3-0 στο 20’ και στο τέλος αισθάνεται αδικημένη γιατί δεν είναι στο -5». Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΔεν το ξέκοψαν για ΛόριαNext articleΜε τέσσερα ματς ο Μάρτης ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ