«Το ντέρμπι…. μπλε, όλα μπλε» ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 18/02/2022 - 10:19 Στον Χαρίλαο μίλησε εξερχόμενος του ΓΣΠ ο Αμρ Ουάρντα. Ο Αιγύπτιος εμφανώς χαρούμενος από το διπλό είπε μεταξύ άλλων: «Το ντέρμπι…. μπλε, όλα μπλε»1911 Supporters Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΤο συγκινητικό μήνυμα του Μότη που τραυματίστηκε από την επίθεση: «Σήμερα έζησα μία…»Next articleΡουσιάς για ΑΠΟΕΛ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ