«Τι νίκη!» ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 18/02/2022 - 00:09 Το δικό του σχόλιο έκανε ο Νοβότνι μετά τη νίκη επί του ΑΠΟΕΛ με ανάρτηση στο Instagram.1911 Supporters Αναλυτικά η ανάρτηση του. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΜήνυμα από ΧρυσοστόμουNext article«Δε θα οπλίσουμε κανενός ανεγκέφαλου το χέρι…» ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ