Ανάρτηση από Κορέια ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 18/02/2022 - 00:52 Το δικό του μήνυμα έστειλε μετά το ματς με τον ΑΠΟΕΛ ο Άντερσον Κορέια.1911 Supporters Ο Βραζιλιάνος σε ανάρτηση του έγραψε: «Μεγάλη νίκη, ας συνεχίσουμε να παλεύουμε για περισσότερες» Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous article«Δε θα οπλίσουμε κανενός ανεγκέφαλου το χέρι…»Next article«Είχαμε θεό…» ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ