«Μόνο κορυφή…» ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 01/11/2020 - 17:08 Σε ανάρτηση προχώρησε νωρίτερα σήμερα, ο αναπληρωτής πρόεδρος της εταιρείας της ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ, Ανδρέας Πουλλαΐδης. Συγκεκριμένα ανάρτησε φωτογραφία από το οίκημα της ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ στην Αμμόχωστο και έγραψε: «Μόνο κορυφή! Πάμε Ανορθωσάρα μου»1911 Supporters Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΔεδομένο για ΤζουρNext articleΤέσσερις στο όριο ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ