Κρούσματα κορωνοϊού στην Εθνική Γεωργίας ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 11/11/2020 - 13:58 Δύο ποδοσφαιριστές της Εθνικής Γεωργίας εντοπίστηκαν θετικοί σε covid-19. Πρόκειται για τους Khvicha Kvaratskhelia και Levan Shengelia.1911 Supporters Όπως αναφέρεται από την ομοσπονδία της Γεωργίας, οι δύο ποδοσφαιριστές απομονώθηκαν όπως προνοείται από το πρωτόκολλο. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous article«Όσο είμαστε εμείς καλά, δεν φοβάμαι…»Next articleΑρχηγός! ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ