«Η χειρότερη φετινή Ανόρθωση…» ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 23/11/2020 - 21:48 Το σχόλιο του για το ψεσινό παιχνίδι έκανε ο Ντομπρασίνοβιτς.1911 Supporters Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και νυν προπονητής ανάφερε: «Η χειρότερη φετινή Ανόρθωση, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο. Δεύτερο ημίχρονο βελτιώθηκε κάπως αλλά δεν ήταν αρκετό.» Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΕλουντού με ΑΕΛNext articleΝτόμπρα για Οκριασβίλι: «Επηρέασε πολύ…» ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ