Εκτός και οι τέσσερεις! ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 15/11/2020 - 18:41 Εκτός εντεκάδας και οι τέσσερεις Γεωργιανοί της ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ στην αποψινή αναμέτρηση της Γεωργίας απέναντι στην Αρμενία.1911 Supporters Συγκεκριμένα ο Βάις άφησε εκτός αποστολής τους Κβιλιτάια, Οκριασβίλι και Νταουσβίλι, ενώ ο Λόρια είναι στην αποστολή αλλά στον πάγκο. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous article«Ο Παν.Συ.Φι. Ανόρθωσις Αμμοχώστου καταδικάζει την παράνομη…»Next articleΠρόκριση στα ημιτελικά ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ