«Πολύ δύσκολο παιχνίδι…» ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 29/10/2020 - 12:15 Ως πολύ δύσκολο χαρακτήρισε το παιχνίδι με τον Εθνικό ο Μπούμπα Νταουσβίλι σε δηλώσεις του στην παρακάμερα.1911 Supporters Συγκεκριμένα ο Γεωργιανός μέσος ανάφερε: «Πολύ δύσκολο παιχνίδι, ίσως και πολύ σημαντικό παιχνίδι. Ευχαριστώ όλους στην Ανόρθωση για τη νίκη» Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous article«Ο καλύτερος Οκτώβριος της δεκαετίας»Next article«Βήμα βήμα…» ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ