Εκτός αποστολής τέσσερις ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 17/08/2019 - 18:51 Τέσσερις ποδοσφαιριστές της ομάδας μας έμειναν εκτός αποστολής.1911 Supporters Ο λόγος για τους τραυματίες Λόρια, Ράγιος και Σελίν, όπως επίσης και τον Παναγιώτη Αρτυματά που πάσχει από ίωση και αναμένεται να επιστρέψει από βδομάδας. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΕπιστροφή για ΣτυλιανούNext articleΤιμούρ: «Στόχος είναι ο τίτλος, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο…» ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ