«Σας περιμένω όλους στο Λιοπέτρι…» ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 24/06/2019 - 17:13 Το πρώτο του μήνυμα ως επίσημα Ανορθωσιάτης, έστειλε ο Ρενάτο Μαργκάσα, μέσω βίντεο στον επίσημο προφίλ της ομάδας μας στο instagram.1911 Supporters Ο Ρενάτο ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα στην Ανόρθωση. Στις 3 του Ιούλη σας περιμένω όλους στο Λιοπέτρι. ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΟΛΕ». Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΕπίσημο του Μαργκάσα!Next article«Δεν μπορώ να φανταστώ ότι η Ανόρθωση…» ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ