«Απέχουμε απ´την «δημοκρατία» τους εδώ και χρόνια» ΠΑΝ.ΣΥ.ΦΙΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 28/01/2018 - 13:05 Ξεκάθαρο το μήνυμα από τον Παν.Συ.Φι, με αφορμή τις σημερινές προεδρικές εκλογές. Συγκεκριμένα μέσω ανάρτησης στο facebook, οι οργανωμένοι έγραψαν:1911 Supporters ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΜΑΣ Η ΑΝΟΡΘΩΣΗ Απέχουμε απ´την «δημοκρατία» τους εδώ και χρόνια. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΠρόκληση και ασέβεια από bet365Next articleΑπορία για Ιγιεμπόρ ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ