Έτσι το γλέντησαν στο Αυγόρου (βίντεο) ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 19/09/2017 - 10:43 Στο καφενείο του Στρούφου επέλεξαν να παρακολουθήσουν το παιχνίδι, αρκετοί φίλοι της ομάδας μας που ζουν στο Αυγόρου.1911 Supporters Φίλος της σελίδας μας που ήταν εκεί, βιντεογράφησε τις αντιδράσεις από το χαμένο πέναλτι του ΑΠΟΕΛ αλλά και στο τέλος με το χαμένο πέναλτι του Ράγιος. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous article«Δείξαμε τις δυνατότητες μας…»Next article«Θα ήταν κρίμα…» ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ