Πεθύμησε το γήπεδο και εμείς αυτόν (φώτο) ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 21/01/2017 - 20:19 Αντίστροφα μετρά για την επιστροφή του στο γήπεδο ο Ρούμπεν Ράγιος και με την εικόνα που βγάζει μεσοεπιθετικά η Ανόρθωση, τον έχουμε νοσταλγήσει.1911 Supporters Ο Ισπανός ανάρτησε στο Instagram φωτογραφία με το οποίο δηλώνει πόσι πολύ έχει πεθυμήσει την αγωνιστική δράση. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΈβγαλε φτερά στις καθυστερήσεις!Next articleΔώστε του παιδιού τη μπάλα στα στημένα! ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ