Δημόσιος υπάλληλος ο Μάκος! ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 18/01/2017 - 14:00 Στο ελληνικό δημόσιο διορίστηκε ο Γρηγόρης Μάκος και άλλοι 155 αθλητές, μετά από απόφαση του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης.1911 Supporters Θυμίζουμε πως ο Μάκος αγωνίστηκε στην Ανόρθωση για δύο χρόνια. Ήρθε το καλοκαίρι του 2013 για να αποχωρήσει το καλοκαίρι του 2015. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΒεβαιότητα από Μανώλη! Όλοι δίπλα στον Παντελή!Next articleΗ αντίδραση του Εθνικού για Κατσαράβα ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ