Δευτέρα με Εθνικό, Δευτέρα και με ΑΠΟΕΛ ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 16/11/2016 - 18:14 Ο αγώνας με τον Εθνικό θα είναι ο δεύτερος της φετινής περιόδου που θα διεξαχθεί Δευτέρα.1911 Supporters Μέχρι το τέλος του έτους, η Ανόρθωση θα έχει και τρίτο παιχνίδι στην αρχή της εβδομάδας, μιας και θα αντιμετωπίσει εκτός τον ΑΠΟΕΛ στις 12 Δεκεμβρίου. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΑχ ρε Κάλβο…Next article«Σε μερικά χρόνια θα γίνει ηγέτης» (δηλώσεις Ταραπουλούζη) ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ