Άρχισαν το τραγούδι… ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 12/03/2016 - 18:17 Μετά τα πρώτα 15 λεπτά έκαναν αισθητή την παρουσία τους στο πέταλο οι οργανωμένοι οπαδοί της Ανόρθωσης.1911 Supporters Όπως είχαν εξαγγείλει σε ανακοίνωσή τους, επέλεξαν με αυτόν τον τρόπο να διαμαρτυρηθούν για την αγωνιστική κάθοδο της ομάδας. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΟι έντεκα του ΚρίστιανσενNext articleΑνόρθωσις 0 – 1 ΑΕΚ: Βελτιωμένη, αλλά… πέμπτη ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ