Πάει ένα εξάμηνο! ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 31/01/2016 - 21:32 Για όσους έχουν κοντή μνήμη, η ήττα από τον Ερμή ήταν η πρώτη μετά τις 24 Μαϊου 2015, δηλαδή μετά από ένα σχεδόν εξάμηνο!1911 Supporters Βέβαια υπήρχε η αγωνιστική απραξία λόγω του καλοκαιριού, αλλά ακόμα και στα φιλικά η Ανόρθωση δεν γνώρισε την ήττα. Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΣτο ΓΣΖ ο ΠάουςNext articleΝτεμπούτο για Άμπου ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ