Βγήκαν οι διαιτητές ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δημοσιεύτηκε στις: 31/12/2015 - 19:43 Ο Αβραάμ Τσούκκας ορίστηκε να διευθύνει τη Σαββατιάτικη αναμέτρηση, απέναντι στην Ομόνοια.1911 Supporters Για βοηθούς του θα έχει τους, Αθηνόδωρο Ιωάννου και Χαράλαμπο Χαραλάμπους, ενώ χρέη τέταρτου διαιτητή θα εκτελεί ο Ανδρέας Ορθοδόξου. Παρατηρητής διαιτησίας ορίστηκε ο Λούης Λοΐζου. ΕΤΙΚΕΤΕΣAnorthosis24 Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΕ, ναι… θέλουμε εκδίκηση!Next articleΛαΐφης στο anorthosis24: «Θέλουμε να ακούμε τη φωνή τους όλο το ενενηντάλεπτο» ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ