Τις γενέτζιες και τον Εφραίμ… ΣΦΗΝΑΚΙΑ Δημοσιεύτηκε στις: 26/09/2015 - 21:55 Διερωτώνται οι παίκτες του Άρη που είδε το πέναλτι απόψε στο ΓΣΠ ο μέγιστος Κώστας Ψευδιώτης!1911 Supporters Βρε γατάκια, δεν ακούσετε την παροιμία «τις γενέτζιες και τον Εφραίμ τις κτυπάτε μόνο με τριαντάφυλλο»; Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΣτο ΓΣΖ ο ΠάουςNext articleΣυνέχεια προετοιμασίας ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ