Ο κόσμος το καθήκον του (κάποιοι έμειναν στα αποδυτήρια) ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ Δημοσιεύτηκε στις: 10/05/2015 - 10:43 Παρά τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες που κρατούν όλο και περισσότερο κόσμο μακριά από τα γήπεδα, οι Ανορθωσιάτες έδωσαν το παρών τους χθες στο ΓΣΠ, ωστόσο δεν έμειναν ικανοποιημένοι από την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών.1911 Supporters Share FacebookXPinterestWhatsApp Previous articleΝα μας λείπει τέτοια πολυτέλεια….Next articleΠιο επαγγελματίας από πολλούς… ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ Ανανέωσε ο Μπεργκστρομ! 11/06/2026 Αλλάζουμε σελίδα – Ντίνος Τουμαζης | The Blue Zone E117 10/06/2026 Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον Πάνο Ιωαννίδη 10/06/2026 Παρελθόν ο Μακρίδης 09/06/2026 Ανακοίνωση για Ντιόν 04/06/2026 Ενημέρωση σχετικά με τη συναυλία του Νίκου Μακρόπουλου 04/06/2026 ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ